vismut

Crash! Boom! Bang!

Publicerad 2010-08-04 20:49:47 i Allmänt

Ojojojojoj. Combacken på BodyAttacken var tuffare än jag trott. Ojojojojojoj. Återigen har jag svårt att få upp pulsen men nu undrar jag om det verkligen är så att jag har något skit i kroppen eller om det kan vara - hemska tanke - så att jag bara är dåligt tränad för det här med intervaller. För hjärtat har ju faktiskt inte fått jobba så hårt senaste månaderna. Bara malt på i 60-70% av maxpuls.

Kanske är det därför hjärtat inte pumpar runt syret jag behöver och att jag då inte kan hålla ut. Idag gick det så långt så jag började fundera på om de hade hjärtstartar-maskin på gymmet. Aja, jag höll ut. Man kan ju inte förnedra sig totalt framför Madde (som inte ledde passet men som var där ändå), Jörgen och Charlotte Kalla.

Men några pauser fick jag allt ta.

Annars är jag tillbaka på jobbet. Och med tillbaka menar jag att jag är där och gör vad jag måste. Mer är det inte. Men imorgon, imorgon ska jag jobba hårt.... Troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela