vismut

Fyllebjörn :)

Publicerad 2010-08-26 18:28:49 i Allmänt

Att blogga när man druckit öl är kanske inte så smart så jag ska vara tråkig.

Första delen av dagen var jobbig pga förkylning men sen var det conference dinner följt av öl med Umeå och Köpenhamnfolk.
Nu sova.
Rille skippar just sin obligatoriska kvällsdusch. Hän är rädd för att vi ska gå upp om 6h och 28 min.

Oops, nu fick jag hosta och Rille är rädd att han inte får sova alls o erbjuder bafucin. Tss.
Han har snarkat när inte jag kunnat sova så payback!

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: björnen

Publicerad 2010-08-28 14:39:39

Hmm. Kan inte minnas att jag skrev detdär som rubrik Åsa! Nu kan jag iaf blogga själv för när vi flyttade från det fyrdtjärniga hotellet i "Ryd" till +nnerstadens hutonger fick vi tillgång till trådlöst internet...

Postat av: maya

Publicerad 2010-08-28 15:08:07

haha.... är det lika farligt som att ringa och faceboka under fyllan? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela