vismut

"... och ofta i valfritt sällskapsspel förlora vill"

Publicerad 2010-08-07 10:15:58 i Allmänt

Jo då. Jag ryckte upp mig ordentligt på jobbet sista dagarna och igår var jag "som vanligt". Men det är skönt att vara ledig igen (även om jag nog tar en tur till jobbet imorgon...).

Helgen firades in med ett gympass användandes tunga vikter (träningsvärk!) och fortsatte med klippning, öl och tacos samt öl och Settlers tillsammans med Umesh, Åsa och Johan.

Första omgången Settlers gick väl ok medan den andra var en katastrof. Johan vann båda. Det var många nya roliga skämt som knäcktes under spelets gång men jag kommer bara ihåg ett av dom:

- Far, får får får?
- Nej, Umesh får får!


(om ni inte vet hur man spelar Settlers kanske skämtet inte är lika, host host, bra.)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-08-07 11:36:10

"Får jag tärningarna Umesh" var en annan favorit :)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-08-07 13:02:09

Hahahaha! Precis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela