vismut

Packa packa packa

Publicerad 2010-08-20 21:02:15 i Allmänt

Imorgon bär det av till landet man funderade på om det gick att gräva sig till när man var liten - Kina.

Just nu sitter jag och funderar på vad mer som ska packas. Rille och jag har haft diskussioner om hur mycket av varje sak som ska med. Han slår mig med 8 par kallingar! Nä, ett par om dagen får faktiskt räcka. Sen har jag insett att jag ser töntig ut i mina nya skor (gubbskor enl. Rille; fina enl. Bossens assistent) när jag har shorts på mig. Jaja, har ju joggingskorna med också...

I övrigt har jag vunnit en liten flaska cognac av Bossen i veckan. "Show me the ******* mechanism and I buy you a bottle of cognac".

Oyea.

Tur jag inte hade något bättre för mig på tisdagen än att leta artiklar för att verkligen visa att jag hade rätt. Nu får jag dock bara en liten flaska för han svarade med att skicka en annan artikel som visade att reaktionen bara skedde vid lägre pH och att den inte var 100%-ig. Men det känns rätt bra ändå :-)

Från och med imorgon kommer det förhoppningsvis lite uppdateringar på bloggen i form av sms. Lovar kinesiska teleoperatörer mer än de håller blir det mao tyst här på bloggen.

 

zàijiàn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela