vismut

Sommarens bästa 25 timmar

Publicerad 2010-08-14 19:37:20 i Allmänt

Igår åkte jag direkt, nästan, från jobbet ner till stångån för en båttur på Kinda kanal.

Smulan

 

Slussning i Tannefors

Åsa fick hjälpa slussvakten i Tannefors

Dags för Hackefors - 6.8m i en sluss!

Slusshjälp

Solnedgång över Ärlången

Johan tar ett nattdopp

Bäddningsdax. Det gick sådär att sova. Inte ens nu-har-jag-mina-8-timmar-inför-öppet-spår-Åsa sov speciellt bra.

Lek: (försök)Träffa en kotte med båtsaken

Sol och bad

 

Sista slussningen innan hemmahamnen

Enda missarna under resan var att jag inte tänkt på att ta med mitt fiskespö (otroligt många vak!) och att jag beställde champinjoncrepes istället för räkcrepes till Johan på fiket i Tannefors.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-08-16 11:32:41

Det ser mysigt ut!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela