vismut

Vilse i pannkakan

Publicerad 2010-08-30 22:00:32 i Allmänt

Efter att jag ätit sköldpadda så trodde jag nog att det var slut med
konstiga maträtter för min del. O ja, idag bytte vi resturang när
följande fanns på menyn:

* Hairy belly
* Muttor
* Listen to coca cola

+fler roliga saker. Skit att vi inte tog kort på menyn men jag tycker
att de antingen ska byta ut matsedeln eller den som skötte engelska
översättningen!

Jag hade tänkt att köpa diverse grejer till folk här i Kina men njae.
Så otroligt mycket skit det finns! O oavsett hur mkt man lyckas pruta
så har man ändå blivit lurad. Jag har dock köpt ett coolt hänglås
(500år gammalt (yea right)) för att ha på gymmet men tyvärr tror jag
att det är för stort. Det sägs också att man inte ska handla något
första dagen här. Det är sant. Det blir en del läropengar då...

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2010-09-03 13:59:56

Kul o läsa om resan. Måste träffas snart så du får berätta allt! :P



Och vi vill se biiiiiiilder :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela