vismut

Avslöjad

Publicerad 2010-12-13 22:31:51 i Allmänt

Första tandläkarbesöket på tre år idag. Och alla vet väl vad tandläkare tjatar om. Tandtråd. Och hur avslöjar dom en att man har fuskat? Genom att det blöder så fort de petar på tandköttet mellan tänderna.

Sååå. För att undvika detta tjat har jag senaste veckan gjort en offensiv med tandtråden för att härda tandköttet men...

Det lyckades inte. Det smakade som ett slakthus i munnen när tandläkaren började peta och tjata om tandtråd. Suck.

Sen kämpade hon med 7års tandsten och jag samlade saliv som en hamster. När hon kom med stora sugen tänkte jag att nu kan jag ju bli av med det här och flyttade min samling mot sugen. Oops. Den var visst inte så effektiv för istället rann det ur munnen, nerför örat och vidare ner längs ryggen. Blä.

Aja, inga hål i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-12-14 08:14:39

Hahahahaha hysteriskt! "flyttade min samling mot sugen" Hahahahaha!

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-12-15 18:05:29

Ska till tandläkaren i januari.. kommer bli en likartad upplevelse är jag rädd... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela