vismut

Julfriden sänker sig över staden

Publicerad 2010-12-23 21:02:19 i Allmänt

Idag jobbade jag fram till lunch och inledde "julledigheten" med pizzabuffé tillsammans med Dr. Rille och Åsa. Väl i Motala stod även där pizza på menyn men jag varierade mig lite och valde en kebabrulle. Hmm, det där med min vegetariska kost funkade visst riktigt bra - i 9 dagar...

Nu är granen klädd:

Veteranen: Guldig kotte som var den första julklappen som jag köpte helt själv till mamma när jag var 4,5 år gammal.

Ny i granen: Rudolf. Var han kommer ifrån är lite oklart men förmodligen är det något av mammas barn på dagis som gett henne en sån fin present.

Sen hade övriga familjen kul åt det här kortet på mig och kallade mig för Quasimodo och andra s. k. roligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela