vismut

Nöjd

Publicerad 2010-12-22 22:48:36 i Allmänt

Idag köpte jag sista julklappen och trots att mina fingrar värkte efter cykelturen till tornby (nya handskar ska inhandlas nästa vecka!) så måste jag konstatera att det känns väldigt bra. Jag är nöjd med alla julklappsinköp..
En av julklapparna lämnades bort idag och jag fick beröm för inslagningen - något som annars brukar vara min verkliga akilleshäl.
Jo då. Nån Grinchen är jag faktiskt inte även om Hanna försöker få mig till det när jag motsätter mig att adventsljustaken på kontoret ska upp i Juli eller nått.


Imorgon blir det en kortdag med plantering och lunch innan hem till disken och vidare till Motala för julfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela