vismut

Pyspunka

Publicerad 2010-12-30 20:50:57 i Allmänt

Inte vet jag var det är, kanske nyårsnoja eller nått, men det är inget kul nu.

När jag är på jobbet tänker jag (nästan skäms för att jag jobbar) att jag borde kanske vara hemma och vara ledig istället. Det är bara folk från vår grupp på jobbet så det är väldigt tomt. Sen, när jag väl är hemma, så längtar jag tillbaka till labb för att få framkalla den där blotten, göra om den där preppen, fortsätta sortera mina artiklar etc etc. Jo, för EGENTLIGEN tycker jag ju att jobbet är roligt.

Något som varit jobbigt är att det är väldigt många som efter Rikards disputation ställt den motiverade frågan: När är det dags för dig Björn? och det har faktiskt fått mig att bli en aning stressad. Bläää.

Träning är ju kul men min formtopp är tappad och då är det betydligt tyngre. Det är väldigt intressant vilken skillnad det är när kroppen är toppad mot när den inte är det. Jag skyller på att kolhydratintaget under julhelgen var <<<< proteinintaget så att musklernas energidepåer är tömda. LCHF - tssss. Spagetti på julbordet nästa år!

Var just iväg och simmade och det gick i och för sig riktigt bra men jag BORDE egentligen åka skidor för 9 mil är långt. Men det är så jobbigt att ta sig till skidspåret utan bil på kvällar och extra jobbigt när man (jag) inte är motiverad.

Nej, jag längtar till cykelutflykter med Johan fina maj-dagar och få höra när han härmar kossor, får och hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela