vismut

Det man inte gör på kvällen får man göra på natten

Publicerad 2010-02-10 20:59:31 i Allmänt

De senaste nätterna har jag gått i sömnen. Vissa nätter, som i natt, går jag bara upp och ställer mig eller går in på badrummet och bara står innan jag går och lägger mig igen. Men en natt var jag allt ganska så flitig. Då vaknade jag och frågade "Björn, vad gör du nu egentligen?" när jag går mellan badrummet och sovrummet med en massa smutstvätt som skulle läggas i tvättkorgen. Jaja, jag rapporterar om det händer något mer intressant.

Idag har jag tittat på Hannas lillalilla Ludvig. Barn är fula men Ludvig var faktiskt ganska så söt. Kanske den sötaste 1v gamla bebis jag sett faktiskt. Hehe.

När mina nya kemikalier anlände pajade HPLC'n till masspeken och när den lagades gick den sönder igen innan reparatören hunnit halvägs hem och jag har inget hopp om att den blir lagad den närmaste veckan. Så då har jag tid att ägna mig åt min halvtidsrapport. Oj så fort den gick att skriva (copy-pejsta)! Och presentationen lär väl gå minst lika fort att göra eftersom jag har gjort ett antal presentationer på samma grej tidigare så det är ju bara att copy-pejsta där också. Fast artiklarna läser ju inte sig själva. Suck.

Kommentarer

Postat av: tant Ulla

Publicerad 2010-02-12 10:48:12

På tisdag är det dags för mitt seminarium! Bara 4 dagar kvar! Så skönt det ska bli att ha det gjort. Trist att du måste vänta ända till i början av april. Det var minsann segt på administrationsfronten.

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-12 11:44:46

Se detta med att pumpen är trasig som ett tecken på att läsa läsa läsa artiklar!



Btw, "Kanske den sötaste 1v gamla bebis jag sett faktiskt. Hehe." = den >ENDA< 1v bebis du sett eller? Han ÄR faktiskt söt och har väldigt fint hår. Just nu sover han på min arm så jag håller på att lära mig att skriva med en hand. Lite mer träning så ska det nog gå riktigt snabbt, shift-tangenten är värst.

Postat av: Björn

Publicerad 2010-02-12 13:48:53

Ulrika: Lycka till!



Hanna: Det var inte pumpen utan kolonnen. All C18 hade släppt. Det roliga är att vi kan spåra bakåt och se vem som körde när kolonnen förstördes...



Nej, jag var inte ironisk på något sätt. Jag tyckte att han var söt. Jag har väl inte sett jättemånga 1-veckas irl men på tv och bilder är de fula.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela