vismut

OS-GULD!

Publicerad 2010-02-16 20:50:52 i Allmänt

Men får jag se REPRISER på Kalla en gång till ikväll bojkottar jag allt utom OS-finalen i hockey (om Sverige spelar)!!!

Beklagade mig för Christian men glömde att han ser allt:

Vissa har det hårdare. Hur många ggr 19-04 igår och 14-18 idag tror du jag sett henne?
Mellan 1-2 inatt KOMMENTERADE DE EN ISMASKIN. Den gick sönder och förstörde isen i skridskohallen...
Det går ju inte bryta OS sändningarna för nått annat så de diskuterade den

Jag: De kunde väl ha visat Kalla?

Christian: De flikade in Kalla var 20 min iaf...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-02-17 08:30:51

Det gick bra igår! Trevliga opponenter så det blev en bra diskussion. Och nu är jag en av de gamla doktoranderna :) Och du har ditt kvaaaaaaaar...hehe, inte alls nöjd med att det är över för min del!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-17 10:26:35

Vad härligt att det gick så bra för dig Ulrika!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela