vismut

Snart på plats

Publicerad 2010-02-27 12:51:07 i Allmänt

Vi mellanlandar i Borlänge för pastalunch och skidvallning nu innan vi åker vidare. Här har vi både egen kock som lagar maten och egen serviceman som vallar våra skidor. Bara för att någon av Åsa och mig ska kunna skylla på något om det går dåligt för en av oss så har vi olika glidvalla. Jag kör på lila low fluor för gammal och aggressiv snö medan Åsa kör på något liknande fast för nysnö. Den som det går dåligt för kan ju i alla fall trösta sig med ledningen i Funbeats träningsstatistik som Åsa funderar över. Kolhydratladdningen går bra med undantag för att jag måste kissa så otroligt mycket. Linköping-Borlänge=tre kisspauser.

Vi har shoppat på Haglöfs- och Bagherra-outlet och nu ska vi till Lager 157. Sen är det dags för lite mer kolhydrater, teknikträning framför tremilen och sen försöka sova någon timme innan den äckligt tidiga uppstigningen imorgon.

Jag är inte nervös alls nu, jag tycker att det ska bli kul!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2010-02-27 18:23:31

Diabetes på gång?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela