vismut

Vasan och Anja Pärson

Publicerad 2010-02-17 21:37:18 i Allmänt

Jag tycker att Anja Pärson får ofärtjänt mycket skit av folk. Speciellt i kommentarerna i kvällstidningarna. Nog för att hon och de övriga i alpinlandslaget har väldigt gnällig röst men det kan de väl inte rå för men hon är ju en grym tävlingsmänniska! Verkligen imponerande att kunna tända till och toppa formen till mästerskap efter mästerskap. Och hade hon inte gjort en spektakulärare vurpa än mig ikväll så hade hon tagit minst silver igen. Grymt!

Och för er som inte sett filmen från skidskytteloppet i söndags kan ni titta på Emil Jönsson i sprinten nu. Han åker som jag gör!

Mamma, pappa och i alla fall Hanna vill följa mig under öppet spår. Är ni fler som är intresserade så kan man följa mig via SMS. Gå hit och så får ni liveuppdateringar om när jag går in i väggen... Mitt startnummer är 1808. Alltså: VASA ÖS 1808

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-18 19:12:03

Fixade SMS-grejen direkt! Klart att jag vill följa ditt lopp och heja på hela vägen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela