vismut

Yippie!

Publicerad 2010-02-01 21:00:28 i Allmänt

Idag fick jag reda på att vår artikel blev accepterad. Skönt! Och nu började Bossen mumla om att jag kan ha halvtidskontroll i slutet av februari trots att jag vill ha det i maj. Februari blir det i alla fall inte men nu måste jag börja läsa en massa artiklar. Jag har åtminstone sorterat dem...

Idag var också första dagen utan Hanna på alldeles för lång tid då hon är hemma i väntan på sitt livslånga projekt. Men som sagt, inget ont som inte har något gott med sig. Nu har mina sorterade artiklar någonstans att vara!
Kl. 08.30

 

Kl. 8.35

Usch så många fingeravtryck på skärmen Hanna. Skärpning!


Gång idag när jag saknat Hanna: Var är listan som säger hur mkt SDS som Bradford protein measurement pallar?

Gång idag när jag inte saknade Hanna: Ja, när det bubblade i min mage var det fritt fram utan att någon klagar.

Kommentarer

Postat av: Christoffer

Publicerad 2010-02-01 22:49:43

Men va tusan, jag städade ju upp den där bänk-ytan åt Hanna för inte så länge sedan... ;-)

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-02-03 08:17:52

Grattis till artikeln!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-02-03 11:46:47

GRATTIS!!!

Postat av: Björn-sharedfirstauthor

Publicerad 2010-02-04 08:37:51

Tacktack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela