vismut

Den här listan tog alldeles för lång tid att fylla i

Publicerad 2010-01-17 16:29:40 i Allmänt

Stackars sjuka Ulrika ville att jag skulle fylla i samma lista som hon har gjort så here we go:

Namn: Björn Ingelsson

Piercingar: Nej, men jag har länge varit sugen på en ring i örat.

Tatueringar: Nej

Längd: 182 cm

Skostorlek: 42-43

Hårfärg: Cendre?

Fräknar: Nej

 

Kär? Nej men återkom imorgon hahaha.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Det händer. Linköping är inte den perfekta staden. Tror jag.

Dricker du? Vatten, mjölk och the dagligen. Starkare saker väldigt sällan.

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Hehe. Barnängens för kids "Härliga hallon".....................

Vilken parfym använder du? -

Vad är du rädd för? Ogillar höga farter och när jag inte har kontroll.

Gillar du att tvätta? Det funkar. Det är värre med diskning.

Gillar du berg- och dalbanor? Efter några åk då jag är lite avtrubbad.

 

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Undrar om jag hyrt på flera år. Andra har hyrt åt mig. Hmm, senaste filmen jag lämnade tillbaka var nog Hitta Nemo.

Filmen du köpte? Så gör du ditt bästa Vasalopp

Låten du hörde: Något från digitopplistan när jag åkte bil.

Låten du laddade ner? Något till labbets Spotify-lista men jag minns inte vad.

Personen du ringde? Åsa igår (fast min telefon ringde Åsa när jag hade den i fickan idag)

Personen som ringde dig? Åsa idag

TV-program du såg? Vinterstudion

Person du tänkte på? Mamma (funderade på att jag ska ringa)

 

 

Favorit…

Låt: Svårt! Det varierar extremt. Hello Saferide, Roxette eller David and the Citizens har nog gjort den i alla fall.

Sak att göra: Just nu träna

Sport: Jag gillar att hänga med i hockeyn men jag måste inte titta.

Dryck: Just nu absolut peach and mango-the!

Kläder: Mina mosa-byxor och mosa-fleecetröjan (ja, jag är ju doktorand...)

Film: Amelie från Montmartre är bra.

Bil: Gasbil

Serie: Criminal Minds

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Det måste varit aslänge sen i så fall.

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej, egentligen har jag nog aldrig det.

Träffat någon från internet IRL? Nej

 

 

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Hmm. Minst 1.

Hjärtan brustet på grund av dig? Minst 2 (tror jag)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Grundskolan? Inte gymnasiet alltså? Hmm. I så fall tyvärr bara Axel.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 gång i Aftonbladet ("Vinnaren av fotbollen Björn Ingelsson, Motala"). I Motala tidning kanske 10? Corren kanske 5? Jag menar, löpresultat och student-/högskoleexamen kommer ju in dit.

 


Senaste…

Boken du läste? -

Personen du fick e-mail av? Bossen

Personen du fick brev av? Något Julkort

Personen du fick sms av? Mia J.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj! Jag minns inte om syrran var i Motala i somras annars så är det nog julen -08

Saken du köpte? Chips och dricka

 


Vad har du gjort idag? Åkt skidor och sovit i soffan.

När stiger du upp på morgonen? Någon gång mellan 6 och 7.

Vad har du på dig? Mjuka trekvartsbyxor och en Vätternrunda t-shirt från 2000.

Vad ska du göra ikväll? Tvätta

Vad är du allergisk mot? Kang Jang. Dessutom tror jag att jag är känslig för natriumglutamat.

Använder du hårspray?

Kan du stå på händer? Kanske om jag skulle våga träna lite.

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Jag gråter i alla fall inte.

Var du glad igår? Jag hade huvudvärk efter disputationsfest och så labbade jag. Men jo, jag kunde ju sjunga hur mkt jag ville på labb och det älskar jag!

Vad dansar du till? Bra musik och bra resultat på labb (Ni skulle se min I rock-dans!!!)

Stockholm är… ? Högt tempo

Göteborg är… ? Lite lugnare

Kan du sjunga? JA! Och jag är en grym låt-påkommare

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Egypten. Och Svalbard men det tillhör väl Norge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela