vismut

I brist på annat

Publicerad 2010-01-03 21:11:36 i Allmänt

Hopp. Så var ytterligare fyra dagars ledighet över och det är dags för jobb igen. Jag har känt mig som lite av ett proffs faktiskt. På nyårsafton och igår både gymmade jag och åkte skidor och nyårsdagen firades med lite simning och bastu. Idag skrek dock kroppen att det var dags att vila och hade jag struntat i det och kört på ändå hade träningsvärken i mage och rumpa hindrat mig.

Så här ser min hall ut just nu. Det är verkligen inte alla som har tre par stavar i hallen!

Skidor+stavar

Pjäxor, stavar för rullskidor och teleskopstavar

Rullisarna

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-01-04 13:21:36

Jag har också tre par stavar faktiskt.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela