vismut

Jaha.

Publicerad 2010-01-26 22:25:20 i Allmänt

Den här dagen har jag väntat på länge. Jag har ju vetat om att det finns en tredje grupp i världen som lyckats identifiera samma protein som jag gjort och jag har också vetat att deras artikel var accepterad men den har ju aldrig kommit ut online - förrän idag. Det känns lite skumt att läsa en ny artikel när man till stora delar känner att man läst det någonstans förut, förutom att de kallar proteinet för något helt annat. Jaja, bara hoppashoppashoppas att PNAS accepterar vår ändå. Den var ju trots allt inne innan vi hann läsa den här. Annars blir jag lite småsur...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-01-27 08:47:55

Klart det går vägen ändå!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela