vismut

Otäckt

Publicerad 2010-01-10 17:14:19 i Allmänt

Ja, jag har ju faktiskt ett FB-konto. Man kan ha vänner där också men framförallt så håller jag koll på min egna träning. Nu rapporterade jag in dagens 2 mil skidåkning (120min; blåsa i pipetthanden :-() och slogs av hur lite gym det blivit sista månaden. Usch! Tänk om min kropp omformas till att bli löpar-kropp! Alltså obefintliga axelmuskler och tanig överkropp. Nä, under månaden mellan Öppet spår och ordentlig cykelträning får jag kompensera och pumpa ordentligt på gymmet och simma mycket.

30dagar
  • 795min skidåkning
  • 220min BodyAttack
  • 180min styrketräning
  • 105min promenad
  • 85min simning
  • 60min badminton
  • 55min spinning
Summa: 1500min

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela