vismut

R.I.P

Publicerad 2010-01-15 15:29:30 i Allmänt

Dagens citat kommer från Rille på väg till lunch.

Vi gick nere i sjukhusets kulvertar när vi ser en vaktvmästare med säng på väg mot oss. Rille säger "Det är säkert en döing. Eller, nä, de är ju övertäckta. Det är inte den här."

Vi kommer närmare och ser båda två att kvinnan i sängen är stendöd.

Rille: "Fy fan! Jag håller på med fotosyntesforskning. Jag ska inte vara på något jävla sjukhus. Mitt nästa labb ska ligga så att jag slipper möta lik på väg till lunch. Varför var hon inte övertäckt för?!"

Nu ska jag hem och sova. Gick upp 04.45 för att hinna med allt men nu måste jag vila till Dr. Evas disputationsfest.


Edit. Hittade en sär                skrivning i inlägget. Usch!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-15 17:44:08

ååå fy!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-17 22:34:29

Usch, fy vilken tur att jag inte var med! Traumatiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela