vismut

Tji fick jag

Publicerad 2010-01-28 21:34:41 i Allmänt

Snacka om förvånad. När jag idag skulle göra sista delen av mitt experiment innan det var dags att analysera resultatet på masspeken upptäckte jag att de två kemikalierna som behövdes var puts väck från det allmänna dragskåpet. I förrgår fanns det 4 flaskor och nu var de alla borta. Jaja, vi är ju ändå bara 5personer som använder dom så så svårt kan det väl inte vara att hitta dom. Jo, jag var den sista som använde dem och Rikard var den sista som såg som och de kom inte fram under hela dagen. Imorgon blir det ett mail med bitsk underton till hela Cellbiologen... Tur ändå att det hände idag och inte imorgon för då hade jag tänkt komma till jobbet redan vid 7 för att hinna göra samma sak innan gruppmötet och då hade jag INTE blivit glad.

Gruppmötet ja. Alex skulle prata om artikeln i förra inlägget men 16.55 idag ringde han och sa att han inte kunde komma och undrade om inte jag kunde ha den istället. Han hade fixat powerpoint-slidesen som jag kan använda. Jo då. Jag behöver nog knappt läsa den en gång till för jag kan prata helt fritt om den där. Skön fredagspresentation!

Gym med Åsa idag. Nog för att jag är i mitt livs form men jag är smal och svag!!! Och så blir jag avundsjuk på Åsa som kan ta ut sig mer än vad jag kan. Jag lägger av när det börjar bli lite tugnt. Stark börjar hon bli också. Nä, exakt en månad kvar sen ska musklerna tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela