vismut

Vinterns sexiga under

Publicerad 2010-01-06 17:46:50 i Allmänt

Så här borde det alltid vara. Alltså en ledig dag med skidåkning, sovning i soffan och ett mycket bra telefonsamtal från Bossen (positiva reviewers, inte så mycket att fixa så det bör vi väl klara) mitt i arbetsveckan!

10km skidor på Landeryds golfbana ihop med Åsa blev dagens skidpass. Jag vägrar klaga på att det är kallt för det lovade jag mig själv att aldrig göra när jag svettades på Mallorca men det är lite för kallt för att hålla på i timmar och gno i skidspåren just nu.

Lite shopping hann jag också med. Dels så bytte jag ut mitt vätskebälte till ett bättre (så jag slipper vara lika avundsjuk på min träningskompis även om hennes fortfarande är lite bättre men den modellen var slut) och så köpte jag nya kallingar. För egentligen, vad är nyttan med kalsonger i bomull när man överallt annars strävar efter att ha så effektiv fukttransport som möjligt? Dessuton har de extra vindskydd fram! Modellen heter Gunde förresten...

Stadium.se

Nu ska jag snart iväg o spöa Axel och Anna-Carin i badminton tillsammans med Christian. Ah, fler lediga onsdagar önskas!
Fast imorgon är det uppstigning kl. 5 igen. Brrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela