vismut

Ensam?

Publicerad 2010-07-03 23:05:40 i Allmänt

Med en helg vars väderprognos pekade mot mer värme än vad min kropp gillar gällde det att fixa badsällskap. Men, Var är alla? Las Vegas, Stockholm, på väg ut i Europa, Borlänge, hemma och städar i väntan på flickvänen etc etc.

En inbjudan till sällskap kom dock i trapphuset på jobbet i torsdags: "Tjena. Läget? Om du inte har något viktigare för dig på lördag får du gärna hjälpa mig att flytta". Well, så kan man ju också tillbringa årets varmaste dag. Men det blev en bra dag!
Först hjälpa Fo-assen att flytta till hus. Gick väldigt smidigt. Sen åt vi pizza i nya trädgården, åkte till Sebastian och tittade på fotboll. Badet kombinerades med grill tillsammans med plan9-Jonas Å Sebastian.

Kyla får man inte klaga på men värme. Blä. Svett som rinner nerför halsen när man bloggar klockan 23 med öppen balkongdörr är INTE min grej.

Kommentarer

Postat av: hANNA

Publicerad 2010-07-07 19:50:45

Om det vet någonstans där man lätt kan ta med små monster så är jag sugen på att bada!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela