vismut

Kejsarens nya kläder

Publicerad 2010-07-09 14:47:43 i Allmänt

Jaha. Är det så här vanligt folk lever? Nu när jag inte måste träna så finns det massor med bra ursäkter för att inte träna. Och för att dricka öl.

Nu kan jag också lägga till Winnerbäck-konsert på Stångebro till min lista över saker äkta Linköpingsbor gör. Men att säga Fobboll om Fotboll kommer jag aldrig att göra.

Vi var förövrigt minst 12 HU/fdHU doktorander på konserten igår.

Tobias Å Sebastian

 

Förutom Winnerbäck spelade två andra band samt Laleh och Melissa Horn. Melissa Horn spelade samma låt om och om igen vilket känns lite konstigt.........
När Laleh spelade köade jag och Tobias till ölen i 50min medan Sebastian väntade vid soptunnorna. Tobias tyckte hur som helst att det var väl uttnyttjade 50min så han slapp se och höra Laleh.

Sen kom då Winnerbäck upp på scen och trots att jag inte lyssnat speciellt mycket på honom så kunde jag förvånandsvärt många texter.

 

Nu: Dax att stryka skjortan för ikväll ska SEMSETERN dansas in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela