vismut

Semester#3

Publicerad 2010-07-22 20:58:24 i Allmänt

Hej och hå. Jag överlevde jobbandet i Umeå men så här är läget:

  • Träningsmängden har gått från massor till nästan inget
  • Träffat mycket folk
  • Alkohol
  • Dåligt med sömn
  • Stress
  • Ingen sömn
  • Dålig mat
Ja, allt det här kan ju göra en sjuk och jag tror nog att jag är förkyld. Jag har haft feber sen i måndags men kroppen har vägrat låta förkylningen bryta ut. Eller så gjorde den det på tåget i natt men i så fall är jag up and running snart igen. Blä.

Sen vill jag passa på att be om ursäkt till alla som pratade med mig i telefon i tisdags: Oscar, Åsa, Stefan och Lena samt till de vars sms jag inte svarade på: Axel och mamma. Jaja, man kan ju inte vara på topp jämt :-)

Fint bodde jag en natt i alla fall. Men ack så mjukt.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-07-24 07:50:02

Vilka weirdo kommentarer du fått på sistone, du kanske får göra som Ulrika?

Postat av: Björn

Publicerad 2010-07-24 10:31:10

MM

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-07-25 14:26:55

Jag har missat tokiga kommentarer. Är det jag som kommenterat? :)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-07-25 18:49:13

Ulrika: Inte vet jag men det är någon anonym som spammar länkar till diverse politiska undersökningar. Är det du så sluta! :-)

Nu har jag börjat med att jag ska godkänna alla kommentarer först.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela