vismut

Debut

Publicerad 2010-06-02 22:24:19 i Allmänt

Idag gick jag på Step kondition för första gången. Jag har varit "nervös" under dagen men det gick över förväntan. En gång missade jag stepbrädan och höll på att göra en riktigt spektakulär vurpa men jag klarade mig. Jag tycke att jag hörde ett 'ohhhh!' någonstans ifrån när jag närmade mig golvet men annars så var det nog bara BA-Jörgen som såg mig... På tal om att se. Jag undrar om någon någonsin tittat lika mycket på ett par vrister som jag tittade på instruktör Mathildas idag.

Njae, när kroppen, som nu, inte pallar Attacken så kan nog step fungera som substitut men jag vill tillbaka till BA! "Lite mer fyrkantigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela