vismut

Löpning är skadligt

Publicerad 2010-06-05 22:52:55 i Allmänt

Idag fyllde Siri 30 år och det firades i Trädgårdsföreningen. 163 kort blev tagna under kalaset. Sekvenstagning är .... hårddiskkrävande.

Tårta

Invigning av 30årspresent

Johanarna undrade om det fanns något som hette polo utan hästar och vatten. Nu finns det...

Vi provade på slackline (gå på lina...) Å Sebastian var duktig. Daniel mindre bra men han reste sig!

Jag var sämst men försökte sitta på den istället. Det var också svårt. Och ja, jag har slitna byxor och det är därför jag inte använder dem. (Åsa: Du ser, ingen censur)

Födelsedagsbarnet ligger långt före oss andra. Jag har inte kommit över att hon menade att mitt klot gick på fel sida porten. Tur hon inte vann...

Krocket är min sport men ibland kan jag också göra misstag och bli frustrerad.

Det var inte min dag. Fem meter in i min nya sport 100m jonglering med krocketbollar sprang jag in i en av bollarna. Fläskläpp att vänta men tanden som redan klarat ett brännbollsrack klarade sig igen. Ont gjorde det hur som helst.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-06-06 22:17:48

Det ser ut som om det var en rolig dags trots fläskläppen. Krocket tenderar till att alltid framkalla nån sorts skada...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela