vismut

Tankar om tid

Publicerad 2010-06-04 19:58:07 i Allmänt

Det har fortfarande inte varit några balkongbilder på bloggen i år. Tur det kan man säga. WBE - Worst Balkong Ever kan man också säga. Jag har inte tid. Var tar all tid vägen?

Physalisen står i en hink och skäms

 

Några rädisor förgyller balkonglådan

 

En eller två smultronplantor överlevde vintern

 

Sallad och dill på G

 

Övervintrad och omplanterad gräslök är balkongens flagskepp sommaren 2010

 

Jorden som skulle kastas i en rabatt kom inte längre än till hallen. Det är ju aldrig mörkt i juni så jag vågar inte smita ut med dom. Antar att de blir kvar till september....


Nej, imorgon har jag lite tid på förmiddagen så kanske borde göra något åt skiten. Eller diska som jag skulle gjort nu men jag går till pl.12-Sebastian och sitter på hans balkong istället.

Kommentarer

Postat av: sofiaA

Publicerad 2010-06-04 20:01:35

jag vet var all tid tar vägen.. den där förbaskade klassikern! Man har ju inget liv utanför jobb och träning...

Postat av: Björn

Publicerad 2010-06-04 20:06:51

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela