vismut

Äckligt

Publicerad 2010-03-12 20:04:16 i Allmänt

Just ja. Jag glömde en sak. Jag är inte rädd för många saker men min enda och stora fobi är spyor. Jag vill inte se, höra och absolut inte känna lukten av spyor.
Under vistelsen i Kolmården hade IKEs kontraktprofessorer fått i uppgift att hålla 15min presentation av deras forskningsområde. En av dem arbetade med norovirus som orsakar vinterkräksjukan. För att visa hur väl dessa virus sprider sig hade han en videosnutt där man återgav en middag för ett större sällskap i England för länge sedan och hur en av deltagarna bar på viruset. Där trodde jag att det skulle komma någon form av animation med viruspartiklar som flög genom rummet - men icke!
Nej, istället ser jag hur munnen på kvinnan öppnas och fort lyckas jag vrida ner huvudet i stolen och svära samtidigt som Tobias som satt bredvid mig också vände bort blicken och svor. Sebastian tyckte att det såg komiskt ut medan vi tyckte att de skulle haft någon form av varning innan de visar sånt snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela