vismut

I love pipetting!

Publicerad 2010-03-31 18:17:35 i Allmänt

Skönt! Halvtidskontrollen gjord och jag kan använda min hjärna till att tänka på roligare saker och händerna till att pipettera!
Och så har man blivit omnämnd i Nature:

Hmm, det syns visst inte så bra men ändå:-)


Min största oro just nu är min rumpa. Mina beställda cykelbyxor har fortfarande inte levererats och nu måste jag börja cykelträningen inför VR så det kommer göra riktigt ont i baken.


Igår var jag på hockey med en publik som kallades "den bästa i Cloetta Centers historia". Jo då, det var ju bättre drag i den här än på förra slutspelsmatchen jag var på som blev omnämnd som "den sämsta i Cloetta Centers historia".

På väg hem fick jag skäll av en bitter kvinna och ännu mer skäll av hennes gubbe som skulle spela tuff. Han fick sig en "Du verkar ju ännu dummare din ***** idiot!" samt min argaste blick.

Mitt brott? Jag använde ringklockan och förklarade, syrligt, att om hon går lite mer till höger kommer jag och alla andra förbi henne vilket hon tyckte var omöjligt och började gapa. Gubben i sin tur, när jag pressat mig förbi kvinnan, blockerade mig medvetet med sin cykel (tufft va?) vilket jag tyckte var onödigt och sa till honom att skärpa sig. Ja då började han att härja att jag var dum i huvudet och bla bla bla. Så han var värd alla ord jag sa. Jag fick ett rejält adrenalinpåslag också för så arg som jag hann bli under de där sekunderna var det länge sen jag var.

Gubbjävel.

Mina teorier: 1. Alkoholpåverkade. 2. Frölundasupportrar 3. Bittra jävlar 4. Trötta på alla cyklister som trots folkstockningen försökte cykla.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-03-31 20:45:33

Tror på alternativ 4.. finns många såna i gbg också..

Postat av: Björn

Publicerad 2010-03-31 21:39:43

Men det finns även väldigt många 2or i Gbg också!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-03-31 22:41:11

GRATTIS till halvtidskontrollen och omnämningen i nature, även grattis till att du röt till istället för att hålla käft!

GLAD PÅSK!!!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-01 11:49:25

Finfint att du nu har gjort ditt.



Tyvärr kunde jag inte läsa på Natures sida här hemmifrån men jag kan skymta orden plants och photosynthesis på din bild iallafall.

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-04-01 13:08:57

Hehe ja många tvåor finns det men nu är mest IFK som gäller skulle jag tro :)

grattis till genomförd halvtidskontroll, och till omnämningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela