vismut

Måndag igen imorgon

Publicerad 2010-03-07 21:43:59 i Allmänt

Full fart på labb i fredags för att hinna med allt som behövdes hinna med hemma innan mina gäster kom. Det var äntligen dags för fest nu efter två månaders uppehåll för öppet spår. Det blir nog 4ggr till nästa gång för hur kul är det att bli bakfull utan att ha varit full? Jag fick ett spel som hette 'Hur fan visste du det?' som spelades under kvällan. Massa konstiga frågor men man såg ju vem som var specialliserad på vad. Vinnare blev Tobias som kunde skvaller. Rikard kunde porr och knarkfrågor och jag själv satte biologifrågor (Meles meles och vid vilken temperatur strumpor ska tvättas i för att fotsvamp ska dö - man har ju åkt vasaloppet........). Övriga var mer allmänbildade men jag kan ju lova att samtliga närvarande har fått andra associationer till Fredagsmys än chips i soffan tack vare Sebastian.

 

På lördagen var jag alltså bakfull utan att jag förtjänade det men lyckades ta en promenad i solen för att ordna ett resekort för på kvällen åkte jag, Johan, Åsa, Sebastian, Pernilla, Tobias och Viktoria till Cissi i Norrköping för "häng" med singstar. Pernilla spöade mig i Push the button och det har jag svårt att smälta. För övrigt drack jag coca cola ur cocktailglas.

Jag fick mycket konstigt ljus i kameran när jag tog kort i den väldigt fina lägenheten! Det var också här som jag hittade den lite billigare leksaken som omnämns nedan.


Idag har jag tittat på Vasaloppet och såg att de plattat till alla backar sen förra söndagen. Efter cykelmekning åkte jag till Tornby för att titta på en mycket dyr leksak som Christian fick mig intresserad av. Nu står jag i valet mellan att köpa den eller en hälften så dyr leksak till min kamera. Hmm.

55min spinning nu ikväll tog visst. Dags för säng. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela