vismut

Networking or Not working

Publicerad 2010-03-27 22:05:51 i Allmänt

X brukar hävda att h*n har gjort sitt då denne har gjort sin halvtidskontroll. Så jag antar att det är därför som h*n loggar in på Facebook och städar akvarium under tiden akrylamidgelerna stelnar.

 

Själv har jag ju inte riktigt gjort mitt så samtidigt såg min skärm ut så här:

 

 

I går vad det Hälsouniversitetets research symposium med talare så som Annika "Fettdoktorn" Dahlqvist och Björn Ingelsson. Se så fina blommor jag fick!

 

 

På kvällen var det finmiddag och dansgolv på Livgrenadjärmässen. Mycket god mat! Dock kände jag mig, precis som på IKE-dagarna, lite ensam när Rille gick hem direkt efter maten och Åsa inte ens var där så jag gav upp dansgolvet vid halv 1 och gick hem. Väl hemma loggade jag in mig på Medley och avbokade både 90min spinning och BodyAttack på lördagsmorgonen hehe.

 

Idag har jag gjort - nästan inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela