vismut

Torsdag->Lördag

Publicerad 2010-03-20 22:21:26 i Allmänt

1. På jobbet hade vi besök från Umeå. Trevligt och mycket nyttigt!

2. Besök hos Hanna för banankake-fika och bebisgull. Kan inte minnas när jag höll i en lika liten unge sist och jag spände mig enormt första gången jag höll i Ludvig men det gick över. Det är ungefär som att leka med en katt med den stora skillnaden att katten kämpar stenhårt för att komma loss. Hanna tror att han känner igen min röst eftersom jag har varit med (nästan) hela tiden han legat i magen så jag sjöng min egenskrivna låt Rikard är en häst för honom så att han skulle känna igen mig ännu mer. Dessutom fick han sig en lektion i fotosyntes - det ska börjas i tid. Åsa hävdar att jag är en naturbegåvning med barn men jag antar att det är för att fjäska till sig en barnvakt när det blir dags för det som hon säger så...

Visst ser det ut som ett litet leende?

3. Tacos och Canasta hemma hos Åsa och Johan på fredagskvällen. Det gick lika uselt för mig som för Malmö:-(

4. Idag var det både 90min CykelActivo och ny release på BodyAttacken men jag gick på bodypump&step, aka hjälp Sebastian och Pernilla att flytta, istället. Men det gick bra. Vi var många som hjälpte till och de andra hade ännu större muskler än mig så jag fick bygga tetris med flyttkartonger i lastbilen istället för att bära. Intressant iaktagelse: Vilka bar/spelade tetris? - män. Vilka städade? - kvinnor...

5. Jag har hämtat min Racer och nu står den i vardagsrummet. Idag fick jag inte alls så bra intryck av Haga cykel som jag har fått tidigare. Jag hoppas att det var för att han var stressad och inte för att jag redan betalat min cykel och "bara" skulle hämta den... Träffade Pelle och Frida på besök i Linköping i affären!

The beauty herself

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-03-23 16:03:40

Snygg cykel! Jag är avundsjuk. En av mina många laster är att dreggla över snygga cyklar i de där cykelkatalogerna man brukar få hem varje vår. Glöm inte bort att vårda den ömt, en sån snygging förtjänar att få vara ren och fin.



(Och ja, ett litet leende kan man nog ana)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela