vismut

Åååååååå..... Tempo!

Publicerad 2010-05-05 20:50:13 i Allmänt

Tre dagar 05.50-17 på jobbet nu men sen har jag prover som räcker och blir över för en lång tid. Men det är jobbigt att vara trött. Och sur. Rikard var nära att få provrör på sig idag igen. Somliga lär sig aldrig.

Trött eller ej. Jag har bestämt att inget får komma emellan mig och cykelträning nu så det var bara att ge sig ut. Utanför porten träffade jag på en kille (som visade sig vara nyinflyttad i Axels gamla lägenhet) som hade kört VR på 9h 15min med en krånglande mage från Jönköping. Han drog mig och Johan i 40km och vi snittade (nästan) 30km/h! Det var inte ens jobbigt. Det är dock drygt att medelhastigheten sjunker inne i stan så att jag hamnade på 29,93km/h...

Dock har jag lite ont i ett knä och har lyckats googla mig fram till att jag gjort ett (eller två) riktigt rookiemisstag och cyklat i kortbyxor. Bara knän har man visst bara när det är jättevarmt då de måste skyddas ordentligt.  Jaja, Ormsalva kanske kan hela mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela