vismut

En vecka full av lögner

Publicerad 2010-05-23 19:26:06 i Allmänt

Ljuga är jag kass på! Rikard kan höra redan vid "Hej det är Björn" om jag ringer honom för att luras så därför var den senaste veckan svår. Veckans problem var att hålla hemligt om fredagens upcomming möhippa för Åsa.

Veckan gick, trots diverse prövningar, utan allt förstora problem med att ljuga och med hjälp av vaktmästare Håkan lyckades vi så kidnappa Åsa. Första aktiviteten var Aerobic nivå 17 (eller om det var 2) med Åsas favoritinstruktör. Säga vad man vill om oss andra men kämpade gjorde vi i alla fall, även om vissa mambosteg kanske inte var de mest graciösa, vissa kickar kom på (helt) fel ställe och vissa hoppsa-steg missades.

Efter fördrink hos Tobias gick vi till Tapas och åt för att sedan sluta kvällen på NH och Klubb din mamma. Den slutade dock tidigt för återigen fick vi besvisat att fredagar suger som partykväll efter en arbetsvecka.

Så därför studdsade jag upp klockan kvart i åtta igår imorse. Man inser att något är fel när det bästa med lördagen är att ens nya kemikalie kom dagen innan och står redo att användas uppe på labb när det ska bli superväder.

Efter det cyklade jag till Motala och pappas födelsedag. Cornelia tyckte jag såg blek ut på gruppmötet men nu har jag i alla fall börjat bygga på Worst Bonnabränna Ever tack vara cykeltröjan...

Chipsen fungerar. Jag trodde jag vägde 73-74kg men vågen hos mamma och pappa visade på 80kg. Hmm. Förvånad är bara förnamnet. Var tusan sitter dom kilona?

Jag och Siri hänger på labb ikväll men snart kan jag i alla fall titta på hockey i fikarummet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-24 09:53:13

även nya muskler väger kilon

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-05-24 10:43:40

Har också drabbats av cykeltröja-bonnabränna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela