vismut

If I had a dime for every time I've been...

Publicerad 2010-05-20 22:19:34 i Allmänt

Är det jag som bara får för mig att killar stöter på mig eller är jag verkligen en sådan kill-magnet på gymmet? Men hur annars kan man tolka följande situation:

Bild från: http://totalwealthcoaching.com/wp/



Jag sitter i en maskin och har precis kört klart latsdrag när den här killen kommer fram, plockar ut ena hörluren ur örat, och säger: Tjena! Är allt bra? Hur går det?

- Ehh, jo det går väl bra.

- Vad kör du på?

- 75kg

- Är du på? (höjer till maxvikten 100kg)

- Kör du!

- Jag tycker bättre om den här än blablabla (gymsnack)

(Han kör och klarar tre)

- Snyggt! säger jag och går (flyr) till min gymkompis samtidigt som jag ler inombords väl medveten om att jag klarar minst det dubbla antalet men känner inget behov att visa lill-killen.

Ja, för liten som i ung var han. Gymnasieelev......

När jag insåg att vi skulle stretcha samtidigt bad jag Åsa ta av sig sin ring och kanske låtsas vara i sällskap med mig men nej, där kunde jag inte räkna med någon hjälp. Hon skulle minsann ignorera mig totalt. Så elak var hon dock nu inte.

Så klart möts vi i omklädningsrummet och när det bara var han och jag så ställer han sig framför spegeln och spänner överkroppsmusklerna. Alltså, hur ofta händer det? Aldrig på Medley och jag har inte upplevt det sen Piff och Puffs dagar på Campushallen. Å herregud.


Kommentarer

Postat av: Axel

Publicerad 2010-05-20 23:12:51

Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-21 07:36:58

Det är alltid lika kul att ha dej som sällskap på gymmet björn! :)

Postat av: Johan

Publicerad 2010-05-21 08:29:15

HAhahahhahaaaaaha!!

Du råkar ju ut för de mest absurda grejerna..

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-05-21 08:35:20

Haha!! Jobbigt läge!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-05-21 15:58:02

Alla knäppa grejer på gymmet drabbar visst alltid dig hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela