vismut

It ain't over 'til the fat lady sings

Publicerad 2010-05-15 11:20:53 i Allmänt

Mat, chips (inga popcorn) och spel på Bockhornsvägen igår. Efter uppvärmningen (delad fyra (eller delad sistaplats...)) i Ticket to Ride kom så segern i canasta. Rookien mötte fyra proffs. Rookien låg sist inför sista given och trots sitt urusla pokerface kammade han hem en ansenlig mängd poäng och tog hem vinsten. Efter det sa Johan till mig att gå hem. Om det berodde på att proffsen hade uppstigning klockan 4 imorse eller om han var så nere efter förlusten vet jag inte :-)

Axel har förstått varför jag äter så mycket mat när jag konditionsidrottar. Han fick lägga ner sin deffning under uppladdningen inför VR för att istället öka portionsstorlekarna eftersom han brände för mycket. Mm, mycket mat blir det.

O mer kan det bli. Mamma har ordnat en bättre matlåda till mig (t.h.)



På tal om matlådor. Igår hittade jag min onsdagsmatlåda i jobbväskan. Broccolirester luktar för jäkligt! Tror det satte sig i mina gymkläder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela