vismut

Jag är ledsen...

Publicerad 2010-05-12 19:31:04 i Allmänt

... men det finns inget att blogga om.

Sebastian hävdar att det sitter massa nyttigheter i kokosnötskal också. Tysk som kör med ironi. Kul.

Ulrika: Vill du inte ha mig som läsare av din blogg längre? Jag väntar fortfarande på en inbjudan nu när du kör med lösenord och grejer.

Imorgon är det ju röd dag men jag hade helt fått för mig att det var halvdag så jag planerade in labb. Jag blir ju inte ensam imorgon i alla fall.

Apropå röd. Inte för att det skulle spela någon som helst roll för mig som doktorand men Vänsterpartiets linje att jobba för 6 timmars arbetsdag är, om det omarbetas i viss mån, ett riktigt bra förslag. Jag har verkligen inte kunnat komma på nackdelar som överväger fördelarna (och ingen i fikarummet (fd. muf-are t.ex.) har lyckats ge mig någon hållbar heller). Om någon har någon så kommentera så får vi se om jag kan vända det till något positivt.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-05-12 21:20:46

Såg du debatten mellan Ohly och Björklund igår? Ohly sopade banan med folkpartisten :)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-05-12 21:43:03

Nej den såg jag inte. Så fort jag tittar är det antingen Sahlin eller Östros som står och hjälper Aliansen att vinna valet. Kan man inte göra en rockad? Östros mot Borg och Sahlin mot Reinfeldt.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-05-13 23:47:32

Jo jag vill att du ska läsa men har inte din mailadress. skicka! Vill inte att alla på jobb och gym ska läsa, många som säger att de hittat min blogg och jag blir nojig!

Postat av: CR

Publicerad 2010-05-20 19:32:30

Det är nog det enda vettiga jag har hört från ex-kommunisterna....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela