vismut

Ung & dum

Publicerad 2010-05-01 22:14:48 i Allmänt

Jag glömde ju skriva om mina födelsedagspresenter! Träningskläder, cykelväska, matlådor (tomma:-() och fönsterputsning av mamma och pappa samt en fin lampa till köket (så att mysbelysning inte = diskbänkslampan) från Åsa och Johan.

Rena fönster och ny lampa

 

I tisdags var en stressad Björn väldigt dum som hoppade på ett erbjudande från Bredbandsbolaget och var helt plötsligt ägare till en laptop och mobilt bredband. Jag ska köpa mig en laptop och det här var ett bra erbjudande ända fram till kontrollfrågorna då jag inser att månadskostnaden är utöver min vanliga internetkostnad och inte inklusive. "Kontrollfrågor". Tss, när jag svarade fel på just den frågan så blev det tyst, han läste igen och sa att svaret ska vara 'ja'. Haha.

Grejen med sådana här försäljare är ju att de utnyttjar att man är stressad och inte kollar upp saker men han ljög faktiskt när han sa att det inte gick att återkomma för jag kunde få exakt samma erbjudande på bredbandsbolaget.se. Jag blev mobbad under en 30km cykeltur för mitt köp och nu är det i alla fall uppsagt. Ångerrätt is the shit:-)

Igår var jag jättefull och jätteglad. Först hos Umesh och sen på Platens. Min sista öl försvann dock snabbt för när Åsa bar den nere på stan kom en civilpolis fram: "-är det en 3,5a?" -"Nej" och så tog han den! Eller jag vet inte exakt hur det gick till för mitt minne är lite sviktande men vissa ord känns bekanta:-) Jaja, händer det inte oftare (kanske just därför som jag fick sån effekt) så är det ok och nu är det slut på alkohol innan VR.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-01 23:42:33

du sa väldigt mycket klokt och din humor var på topp igår kväll ;)

Postat av: Björn

Publicerad 2010-05-02 09:10:43

Jag som inte trodde att du uppskattade ordskämt!

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-05-02 14:06:18

Ja, kvällens höjdpunkt i fredags var helt klart att Björn var så charmant :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-02 22:44:08

Haha från rätt person så ;) Du är ju trots allt på mitt nattduksbord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela