vismut

Girls girls girls

Publicerad 2010-11-17 21:07:24 i Allmänt

Nae. Jag vet inte om det är min förmåga att komma på saker att blogga om som går på lågvarv för tillfället eller om det är så tråkigt att inget händer omkring mig just nu. Både och kanske.

Spinning på schemat idag och när jag kom in i omklädningsrummet innan passet hör jag en röst:

- Ska du på tjejträning [läs BodyAttack] Björn? Borde du inte vara i det andra omklädningsrummet?

Hmm. Jonas från jobbet. Man får passa sig vad man säger till honom, kampsportare som han är.

- Ska du säga som gillar att ligga och kramas med svettiga män.

Det gick bra.

Men det är nog dags att byta träningsanläggning snart innan jag börjar bli känd som kufen som pratar med alla (eller som alla pratar med). Speciellt som det är en del speciella personer som jag har blivit polare med...



Haha. Och Johan blir känd som killen som hänger med kufen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela