vismut

Hey Princess I'm the only one

Publicerad 2010-11-26 16:43:05 i Allmänt

Men vad är det här? Jag skulle gå och fråga en sak men möts av idel stängda kontorsdörrar här uppe på jobbet - alla har gått hem. Hmm, aja, då kan jag ju sjunga o spela musik hur mycket jag vill.

Under finns ingången till ICA...

 

Så här ser jag ut när jag letar efter saker som inte finns. Svaret från Genève efter att de fått resultat av mig: "Varför hittar ni inte det här?" Grrrrrrrrrrr

 

Och så här ser jag ut när jag lyckats med något jag försökt med från och till sen 080909! Nu ska jag bara testa min hypotes också...


Dags för Rille att spika sin avhandling!

 

För stackars Hanna som blivit smittad med feber av Trollungen:

Kommentarer

Postat av: Trollmamman

Publicerad 2010-11-26 20:01:52

1: Tyvärr var det väl det svaret som man kunde förvänta sig från Genéve...:(



2: Yay, ABA! Ska bli kul att få se hur det gick med extraktionen!



3: Var spik-kakan god?



4: Åhhh du kom ihåg att pynta!

Postat av: Björn

Publicerad 2010-11-26 20:17:51

3: BME- Best Muffins Ever

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela