vismut

Hur lyckas man?

Publicerad 2010-11-01 20:36:22 i Allmänt

Den något suddiga bilden föreställer en garderobsblomma från stället där man kan plocka ögonbryn och annat bredvid ICA. Inte ens jag dödar min garderobsblomma!

Nu ska jag ägna mig åt min nya hobby: Leta pass. Igår letade jag i två timmar och det finns inga ställen kvar att leta på. Jag har tom kollat under badkaret.

Från början letade jag efter ett kvitto till reseräkningen. Då kom jag på att det ligger där passet ligger; i magbältet eller vad det nu kan heta. Sist jag vet att jag såg passet var vid boardingen i Schiphol när vi skulle hem till Linköping. Jag var ju hyffsat trött när jag kom hem så det kan ligga precis vart som helst.

 

To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela