vismut

Kattmannen

Publicerad 2010-11-30 21:28:02 i Allmänt

Sen i torsdags har Dino och Doris, syrrans katter som bor hos mamma och pappa, bott hos mig. Det är nästan hjärtskärande att lämna dom ensamma när Dino boffar på mina ben och ser ledsen ut när jag går. Och inte blir det bättre av att veta att det är 12 timmar till jag kommer hem igen.

Nä, en räka är lagom husdjur.

 

Dinosaurien har sprungit runt mina fötter hela tiden när jag varit hemma. Legat bredvid mig i soffan/fåtöljen och sovit med mig i sängen.

Var Doris har sovit kom jag inte på förrän i natt när min väckarklocka ringde kl. 01.00. Varför? För att mammas och pappas plan var två timmar försenat från Amsterdam. Det var ju inte helt enkelt att somna om efter att de varit här............ Inga problem på jobbet men Attacken idag var fruktansvärt slitsam!

Varför ska vi redan gå upp? Vi la oss ju nyss!


Mycket på schemat: Imorgon julfest på jobbet och jag är lekledare; BLLE!
Lördag: Adventskonsert följt av indisk matkväll och spel. Blev även erbjuden att julfesta med BodyAttackare men fick tacka nej.
Söndag: Julbord i Gamla Linköping

Och så vill jag jobba också för det känns liiiiiite som att det börjar släppa för mig. Men Rikard tror på krasch och ledsen Boppe innan torsdag. Tsssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela