vismut

Ska du med hem på en kaffe?

Publicerad 2010-11-24 22:01:02 i Allmänt

Förutom äppelcidervinäger köpte jag, FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN, hem kaffe i lördags! Nu slipper mamma och pappa ta med eget kaffe i termos när de kommer. Oscar slipper vänta på dagens första kaffe tills han kommer till jobbet de dagar han jobbar i Linköping och sover över hos mig. Å Sebastian kan inte använda argumentet 'det finns kaffe hos mig' när vi ska bestämma hos vem vi ska hänga...

Dessutom har jag insett att jag köpt en gigantisk förpackning som bör användas inom 6veckor så välkommen hem på några koppar kaffe! Kakor etc får man dock ta med sig själv om man vill ha.

 

Oscar bodde här måndag till tisdag och vad gör två kompisar som inte setts på länge? - Tittar på senaste Bonde söker fru på TV4 play så klart! Men nu åkte ju vår Lindha ut så nu är det roliga slut.

 

Innan dess gymmade vi också. Den här veckan är det kompisvecka på Medley vilket innebär att man får ta med en kompis på träning. En jäkla massa folk.

Oscar: Det är väldigt mycket folk på ditt gym.

Jag: Mm, det är alla kompisjävlar!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-11-25 03:25:25

Jag skulle lätt komma över och dricka kaffe, äta choklad och kolla på bonden!

Det verkar vara snöigt och mysigt hemma. Här är det soligt och mysigt.

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-11-25 08:18:59

Haha, jag tror Sebastian fortfarande kan dra kaffeargumentet!

Pulverkaffe jämfört med hans espressomaskin... njae...

Postat av: Björn

Publicerad 2010-11-25 12:43:38

Ulrika: Så du såg chokladen? ;-)

Postat av: oscar

Publicerad 2010-11-25 21:58:21

tack för kaffet björn! nu måste du ju lära dig dricka själv. på 6 veckor kan du inte ha så mycket besök..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela