vismut

Addicted

Publicerad 2010-10-05 20:13:53 i Allmänt

Just för tillfället(?) känns jobbet jobbigt. Helst av allt skulle jag vilja vara ute och sparka i löv eller något annat. Tur då att den nya BodyAttack-releasen är så rolig! Tisdagar och fredagar är alltså veckans bästa dagar!

Eller, kvällar som det finns tid att ligga i soffan och titta på serier är ju rätt bra de också. Idag kom säsong 3 hem till min brevlåda!

Och på torsdag blir det kanske after work med tjejerna på jobbet och det är ju också kul.

 

Men först ska onsdagen klaras av. Uppgång 05.30, mkt labbande följt av tvättning. Usch. Tur i alla fall att jag inte behöver måla...

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-10-06 08:21:53

Varför måste du gå upp så tidigt? Usch så jobbigt..

Postat av: Björn

Publicerad 2010-10-06 17:58:49

För att växter vet om att ljuset snart tänds och att de då börjar förbereda sig inför det så vill jag göra experiment på mörkeradapterade plantor är det bara att gå upp! Men det gick bra, att gå upp alltså:-)

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-10-07 16:20:14

Kan ni inte vända på dygnet för växterna? Så får du sussa gott på morgonen..

Postat av: Björn

Publicerad 2010-10-07 22:22:39

Du är lika smart som jag! Jag har gjort det med de mutanter jag har byggt ett eget litet krypin för. Men vad hjälpte väl det? Efter semestern undrade jag vem f-n som ställt bak timern en timme och ändrade tillbaka....

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-10-08 08:30:49

Äsch då!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela