vismut

Back on tra.. nä

Publicerad 2010-10-14 20:48:27 i Allmänt

Ok mer positivt var det ja. Igår kväll när jag ..., ehh skitsamma, ringde Oscar och frågade om jag sett Bonde söker fru. Nej det hade jag inte men nu har jag sett det på TV4 play och om bara rätt person får stanna hos bonden så kommer jag följa varenda avsnitt framöver!

För hur ofta ser man någon på TV som under flera års tid nypt och klappat en på rumpan, kramat en, haft vattenkrig med en och i princip delat med sig av allt. Allt. Allt alltså.

Ja, tills hon såg Christian förstås. Tur för bonden att han inte var singel...


Här är mina kallingar allt annat än torra. Resten av arbetsdagen blev det till att laga mat som cowboy...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-10-15 08:32:30

Men herregud! Berätta nu vad du vet!! Jag är nyfiken och fanatisk bonde söker fru-tittare!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-10-15 21:50:38

Björn du gjorde mig lycklig med ditt mail och sms!

Tack för lite fredagsunderhållning. Jag håller tummarna för mer onsdagsunderhållning :)

Postat av: 8jörn

Publicerad 2010-10-15 22:21:26

Jag också!

Postat av: oscar

Publicerad 2010-10-31 08:40:49

nä, en sak i taget. du får göra klart din avhandling först innan du får gå tillbaks till köket. förstår att du saknar det..



nu har jag glömt, var det tv-kändisen som fixade cowboymatlagningen? hon lär ha varit nöjd i alla fall.

Postat av: Björn

Publicerad 2010-10-31 18:56:32

Yep Oscar, det var det! Tror hon brasilianskan filmade vattenkriget. Ska försöka hitta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela