vismut

Fredagsmys med Roger

Publicerad 2010-10-22 20:41:22 i Allmänt

Igår var det en väldigt trevlig spelkväll med plan12 folk och Johan hemma hos Sebastian. Efter tacos och två icke 100%-iga partier av Carcasonne i lag med Åsa var det så dags för Settlers. Starttid 21.00 (mao missade jag säsongsstarten av Criminal minds och fick inte se upplösningen av clifhangern från i våras...) så lite senare läggdags än vanligt blir det väl men så speciellt lång tid tar väl inte ett parti, eller?

Jo då. Om Eva "jag köper aldrig utvecklingskort och jag brukar vinna" Å Sebastian "jag köper alltid utvecklingskort och jag brukar vinna" hamnar i samma lag..........

Ingen av dom vann den här gången för mig och Åsa rådde ingen på!

Zzzzzzzzz.


Var är snön? Inte i Linköping i alla fall men i Motala har de en del.

 

Nu ska jag ligga i soffan och heja på Roger Federer. Går han inte till final i Stockholm Open skickar jag räkningen på min finalbiljett till honom. Go Roger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela