vismut

Hur svårt ska det egentligen vara att åk...

Publicerad 2010-10-02 08:23:43 i Allmänt

Hur svårt ska det egentligen vara att åka buss? Sist jag skulle hem från Motala hade jag kollat upp min reskassa på nätet dagen innan o visst fanns det pengar. Eller nä. Den uppdaterades bara en gång per dygn så när jag gick på bussen hade jag inte alls tillräckligt för att komma hem. Igår skulle jag då ladda kortet via nätet så jag kunde åka till Motala idag. Då var man tydligen tvungen att göra det innan kl. 18 för att få in pengarna till nästa dag. Jaja, det finns ju Quickomat på reseC. Dygnsbiljett 140kr. Nä då är det ju billigare att betala tor. Väl på bussen säger chauffören att du ska väl ha ett dygnskort om du ska hem idag. Det kostar 110kr om du köper här på bussen. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela