vismut

Syror&Baser

Publicerad 2010-10-18 21:52:44 i Allmänt

Favoritsyra - Ättiksyra för att den luktar så gott!

Hatsyra - MJÖLKSYRA för att den gör så ont!

Efter att i två månader på gymmet ha kört enligt träningsguiden för vasaloppsåkare (tunga vikter;få repetitioner) så har jag nu två träningspass i rad chockat kroppen med många lätta.

Bild från wikipedia.se


Å fy.

Efter sista bicepsövningen i torsdags hade jag så mycket mjölksyra att det inte fanns något annat alternativ än att sjunka ihop på huk och kväva ett skrik. Idag var det triceps tur att få sig en omgång och jag ser INTE fram emot tricepsarmhävningarna på BodyAttacken imorgon (om jag hinner gå på den dvs).

Hoppas bara det leder till mer tålighet mot mjölksyra så uppförsbackar i skidspåret går obemärkt förbi i vinter!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-10-19 09:23:03

Det låter jobbigt!!



Du borde komma hit och gå på Body Step med mig! Jag tror du skulle älska det, det gör David och Mark.



Imorn är det bonde söker fru!

Postat av: Björn

Publicerad 2010-10-19 12:58:35

Mm. Oscar vill att jag ska komma ner till Malmö o när jag gör det så ska jag komma på något av dina pass!

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-10-19 15:00:06

Jag vill också gå på pass!!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-10-19 15:11:15

Dra ihop ett gäng och kom hit och gå på pass!

Jag kan alltid hålla privatpass också, vilken tid som helst (nästan) på dygnet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela