vismut

101010

Publicerad 2010-10-10 19:57:10 i Allmänt

Gjort i helgen:

  • Flyttat möbler åt Johan och Åsa
  • Kastat bort 3h på labbet
  • Blivit arg för att labbandet gick så uselt
  • Tagit ut mina aggressioner på rullskidorna och gymmet
  • Lagat supergod gryta
  • Kommit på ett sätt att rädda mitt annars havererade experiment
  • Lagat mat så att en propp gått
I veckan fick jag en fråga om vad jag lyssnar på för musik och jag kunde inte svara. Fördomarna säger att jag bara lyssnar på Roxette och Gyllene Tider men det är inte alls sant.
Så nu har jag tänkt efter och har en lista här på musik som gör mig lite gladare så fort de kommer på Spotify:

  1. Robyn
Sen övriga utan rangordning:
  • Regina Spektor
  • Sambassadeur
  • David and the citizens
  • Hello Saferide
  • Queen
  • Sahara Hotnights
  • Bruce Springsteen
  • Popsicle
  • Lisa Ekdahl
  • Mando Diao
  • La Roux
  • Ceasars
  • Mika
  • Pink
Sen har jag också åtgärdat ett problem som nästan stoppar mig från att ta hem gäster: Städat akvariet. Nu är det ju bara hem åt räkan Roger (eller var det Gunnar? Hmm) och han tycker nog egentligen att ju mer alger desto bättre...

Akvariets kung

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-10-11 10:00:20

Det kallar jag hetslagning av mat om proppen går.

Postat av: SofiaA

Publicerad 2010-10-11 20:16:57

Körde du ugnen, alla spisplattor, våffeljärnet, smörgåsgrillen, brödrosten, elvispen, stavmixern, bakmaskinen OCH matberedaren samtidigt?

Postat av: Björn

Publicerad 2010-10-11 22:16:57

Alla spisplattor, micron, kyl&frys (? eller har den en egen?), vattenkokaren och alla lampor i köket samt laptopen och akvariet och lampa i vardagsrummet (som tydligen gick på samma).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela